tirsdag 3. mai 2016

SNART KLART FOR UTPLANTING I HAGEN!



For når mai er kommet, da kan vi i alle fall begynne å tenke på å fylle krukker og bed med blomster.
Det er lett å la seg friste når man tar seg en tur innom et hagesenter.
Og veldig lett å miste kontrollen.
Men i går var jeg konsentrert og målretta.  Kanskje mest for at jeg var på jakt etter planter jeg trenger for å pynte til konfirmasjonen til et av barnebarna.
Det er gutt, og da må vi jo ha noe blått.
Og tanken er at når konfirmasjonen er over så kan vi bruke plantene ute i hagen.  

Valget mitt falt på blå stemor, blå fioler og hvite klokker sammen med eføy.
Så denne uka skal jeg konsentrer meg om å stelle fint med sammenplantingene, bytte potter på drivhusplantene, og planlegge neste handletur.
Den blir sikkert ikke like målrettet, og da kommer jeg nok hjem med både nok og for mye.

1 kommentar:

  1. Nydelig bukett i blått og hvitt.

    Ha ei fin uke.

    Lisbeth :O)

    SvarSlett

Bloggarkiv