lørdag 3. oktober 2009

Agurker, paprika, tomater og druer er høstet














Nå er det blitt så kaldt om nettene, at det meste av det som har vokst i drivhuset er blitt høstet.
Og i morgen tar vi opp Georginene. Pelargonier er forlengst kommet i hus, og lever et lunt liv på stuen. Der blomstrer de enda, og gir meg litt sommerfornemmelse.
Kanskje rekker jeg å få satt ned noen løker også i morgen.
Jeg tror ellers at jeg skal ha en rolig og avslappet dag. For en gangs skyld er alle "ungene" i nærheten med unntak av Solgunn i Malawi. Og da hjelper alle til, så vi får en fin dag sammen.
Det gleder jeg meg til.

3 kommentarer:

  1. Tjusigt foto !! Så kul at det blir så mye druer hos deg, det ble det ikke her, de datt ned alle sammen i september...

    SvarSlett
  2. Flott fruktoppsats! Så moro med druer. Ønsker meg ei drueplante eller to i hagen etterhvert jeg også.

    SvarSlett
  3. Tak for din dejlige kommentar, men du behøver ikke at vente, der er en ny næsten hver dag.
    Du harr en fin blog, hyggelig og inspirerende ;-)

    SvarSlett

Bloggarkiv