lørdag 19. desember 2009

Desemberhage inne

Endelig, etter over en måned med nett-problem, kan jeg blogge igjen. Det har så absolutt vært noe som manglet i hverdagen, og jeg har ikke kunnet ta i mot hverken "awarder" eller besøkt andre sine blogger.
Det har tatt for lang tid, noe min tålmodighet ikke har taklet.
Heldigvis for rikelig med andre hobbyer.
Og ingen ting er så gale at det ikke er godt for noe!
Jeg har ikke kunnet beklage meg over alle Pelargonier (store og små), som skal ha stell hver eneste uke!
Det var nesten 50 på stua da vinteren kom. Nå er de minket med et par avleggere som ikke hadde rukket å omstille seg. Men likevel -. Det er et hersjens arbeid jeg har ordnet meg med. Men hvor skulle jeg ellers satt dem? Har absolutt ikke plass andre steder.
Et par lørdager har jeg vært nære på å gi opp hele prosjektet, men nå snur jo sola om noen dager, og da ..........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv