mandag 24. mai 2010

Jeg elsker drivhus!!!


Dette er enda bedre enn jeg hadde trodd.
Lurer på om jeg skal flytte senga mi ned i det nye drivhuset!
Men jeg får vel vente å se det an litt.
Enda er ikke alt ferdig, men mesteparten av plantene (hovedsaklig Pelargonia) er kommet ned på benken(e).

Forresten er det fremdeles ca 40 planter igjen inne, men noe må ut av drivhusa først.
Sommerblomstene jeg har sådd er allerede satt ut.
Ikke alle er kommet i jorda enda, men de står i alle fall ute.
Nå i Pinsen har det handlet veldig mye om drivhushagen. Hvordan plante, gå, ta vare på og utnytte område rundt drivhusa på en fin måte. 
De siste åra har her ikke vært gjort noe. Bærbusker har fått gro som de ville, og det samme har Løvetann og Skvalderkål.  Derfor må mye dekkes til med duk.
Som gangstier skal vi bruke heller. Og vi er i gang.

Bloggarkiv