fredag 22. mai 2009

Pass deg for nettbutikker!

Jeg falt for fristelsen. Denne gangen var det ei rød drue og noen georginer som bare måtte bestilles. Det er jo nok av de høge georginene i hagen, men så hadde jeg så lyst på noen litt lav som kunne stå nærmere murkanten.
Det blei Que Sera 40 cm Lilla-hvit , Purpink 50 cm Rød og Graffiti 40 cm Rosa. Høres ikke det flott ut? Det tok litt tid før varen kom, og jeg trodde nesten at de skulle utebli. Men akkurat i dag, da jeg hadde vært på Oasen og brukt gavekorta mine, da dukket Zimtrade-varene opp.
I morgen skal jeg plante dem i potter, og sette dem i drivhuset.

Men så var det noen begoniaknoller også. Dem hadde jeg glemt! Og den røde druen. Det blir i allefall nok å ta seg til i hagen i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv